Jesteś tutaj

Office 365 dla Biura Zarządu i Office Managerów. Jak zwiększyć skuteczność pracy biura

Office 365 dla Biura Zarządu i Office Managerów. Jak zwiększyć skuteczność pracy biura

DLA KOGO

Szkolenie skierowane jest do Asystentek  oraz Office Managerów.

CEL SZKOLENIA

Rozwiązania Office 365 oferują bogaty pakiet narzędzi, które pozwolą zorganizować pracę całego biura. Przez Biuro Zarządu powinny przepływać wszystkie istotne informacje biznesowe. Koordynowane są w nim aktualne działania firmy i bieżąca agenda. Wygodny, łatwy i szybki dostęp do każdej istotnej informacji jest więc niezwykle ważny. Technologie Office 365 wprowadzają tutaj kluczowe, wręcz rewolucyjne zmiany. Outlook to za mało. Potrzeba czegoś więcej, co da nam dostęp do danych o każdej porze, w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu.

Szkolenie pozwoli Uczestnikom poznać najważniejsze narzędzia, dostrzec ich prostotę i elastyczność. Uczestnicy dowiedzą się, jak praktycznie wykorzystać możliwości Office 365 do organizacji pracy całego sekretariatu/biura, włączając w to szybkie dzielenie się informacjami, śledzenie zdarzeń i aktywne planowanie spotkań i telekonferencji.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Poznaj Office 365

  • filozofia O365
  • plany taryfowe i licencje
  • portal O365 i interfejs użytkownika
  • kolekcja aplikacji mobilnych O365

2. Centrum komunikacji - Poczta, Kontakty, Kalendarz i Planner

  • nowe możliwości w zarządzaniu pocztą, kontaktami oraz kalendarzem
  • wykorzystanie konta O365 w smartfonie
  • integracja informacji komunikacyjnych w O365
  • synchronizacja wiadomości, terminarzy oraz baz danych w programie Outlook na komputerze, tablecie i telefonie
  • aranżowanie wydarzeń za pomocą Plannera - konwergencja informacji
  • aranżowanie usług w narzędziu Rezerwacje (opcjonalnie)

3. Udostępnianie informacji - OneDrive i SharePoint

  • filozofia przechowywania informacji w O365
  • czym jest OneDrive i jakie są jego ograniczenia
  • tworzenie folderów oraz dodawanie plików poprzez interfejs webowy
  • konfiguracja synchronizacji dysku OneDrive z komputerem w systemie Windows 10 (opcjonalnie: komputer z innym systemem operacyjny Microsoft lub Apple)
  • aplikacja mobilna OneDrive - jakie daje możliwości?
  • różne techniki udostępniania danych (online, mobilnie oraz poprzez aplikacje pakietu Office)
  • czym jest SharePoint i dlaczego jest lepszy niż OneDrive
  • podstawowe możliwości witryn SharePoint - biblioteki i lity
  • masowe udostępnianie danych i zarządzanie bezpieczeństwem
  • historia wersji oraz edycja symultaniczna dokumentów poprzez SharePoint i OneDrive

4.  Współpraca grupowa i komunikacja z innymi

  • zadania
  • narzędzie Teams i jego filozofia
  • jak tworzyć projekty i zarządzać ich przebiegiem
  • aplikacja Teams na komputerze oraz w telefonie
  • tworzenie grup roboczych i przydzielanie zadań
  • śledzenie zadań w narzędziu „Zadania” oraz w programie Outlook na komputerze, tablecie i telefonie
  • zarządzanie dokumentami oraz kalendarzem w grupie
  • Skype for Business - bieżąc kompunikacja oraz spotkania online
  • prowadzenie telekonferencji za pomocą Skype for Business
  • rejestrowanie webinariów
  • integracja Skype for Business z pakietem Office

5. Bądź na bieżąco - Microsoft Flow

  • filozofia Flow - automatyzacja pracy z O365
  • tworzenie przepływów pracy w oparciu o zdarzenia w O365
  • gotowe szablony Flow
  • jak stworzyć automatyczny alert o zdarzeniu
  • Facebook, Twitter, Google a Flow
  • tworzenie obiegów informacji w O365 dzięki Flow

6. Edytuj online, edytuj mobilnie

  • filozofia przeglądarkowych wersji pakietu Office
  • dodatkowe możliwości pakietu biurowego dzięki O365
  • notatki w chmurze - aplikacja OneNote
  • publikacja treści dokumentów online
  • Sklep z Dodatkami - prezentacja darmowych wtyczek do Excela i PowerPointa
  • czym jest Power BI - nowe możliwości tworzenia raportów biznesowych w chmurze

 

Szkolenie możemy również przeprowadzić w formie zamkniętej w miejscu i czasie dla Państwa dogodnym.

Więcej informacji na temat szkolenia zamkniętego udzieli Państwu Agnieszka Korach, agnieszka.korach@arkconsulting.com.pl, 22 4357002.

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Koszt uczestnictwa

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

950,-PLN
/Podana kwota jest kwotą netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. UWAGA: szkolenia finansowane ze środków publicznych nie są objęte podatkiem VAT/.

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Agenda szkolenia

Czas trwania

I dzień godz. 10.00-17.00, II dzień godz. 9.00-16.00

Miejsce

Warszawa

Rezerwacja udziału w szkoleniu

Nie możesz jeszcze przesłać oficjalnego zgłoszenia?

  • Zarezerwuj miejsce na szkoleniu bezkosztowo i bez zobowiązań.
  • Napisz do nas, podaj tytuł szkolenia, ilość miejsc, które chcesz zarezerwować, termin oraz Twoje dane kontaktowe na adres: szkolenia@arkconsulting.com.pl
  • Skontaktujemy się z Tobą na 10 dni przed szkoleniem - jeśli do tej pory nie otrzymamy oficjalnego zgłoszenia - aby potwierdzić Twój udział.