Profesjonalna Asystentka. Zarządzanie sekretariatem.

Profesjonalna Asystentka. Zarządzanie sekretariatem.

DLA KOGO?

Szkolenie przeznaczone jest dla Sekretarek i Asystentek rozpoczynających pracę w sekretariacie i/lub mających już pewne doświadczenie w tym zakresie..

CEL SZKOLENIA

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • jak zasady etykiety biznesowej wykorzystać do budowania profesjonalnego wizerunku sekretariatu
  • jak profesjonalnie przyjmować gości w firmie i organizować spotkania
  • jak radzić sobie podczas trudnych rozmów przez telefon
  • jak efektywnie współpracować z przełożonym
  • jak zadbać o wewnętrzny obieg dokumentów oraz jak je przechowywać

PROGRAM

Współpraca z przełożonym

  • podstawowe standardy współpracy z osobami zarządzającymi
  • koordynacja kalendarza przełożonego

Etykieta biznesu w pracy Asystentki

  • główne zasady etykiety w relacjach służbowych /powitanie, podawanie ręki, przepuszczanie w drzwiach, sposób zwracania się do innych itp./
  • jak wykorzystać reguły etykiety biznesu w codziennej pracy w sekretariacie – w relacjach z przełożonymi, współpracownikami, klientami, osobami z zewnątrz
  • z jakich zasad korzystać, kiedy etykieta biznesu nie wystarcza?

Przyjmowanie gości oraz organizacja spotkań biznesowych

  • przygotowanie agendy spotkania
  • przygotowanie sali konferencyjnej/gabinetu przełożonego
  • etapy oraz etykieta biznesowa w zakresie przyjmowania gości/klientów/kontrahentów
  • „small talk” podczas oczekiwania na spotkanie
  • anonsowanie gościa/gości
  • sposób przygotowywania i serwowania napojów podczas małych i dużych spotkań
  • częste „błędy” popełniane przy organizacji spotkań - jak ich uniknąć

Służbowe rozmowy telefoniczne

  • telefoniczna etykieta
  • etapy rozmowy
  • powitanie przez telefon
  • anonsowanie i łączenie rozmów
  • pozyskiwanie i udzielanie informacji przez telefon
  • trudne sytuacje przez telefon – jak sobie z nimi radzić,  przydatne zwroty

Dokumenty firmowe

  • instrukcja kancelaryjna
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
  • porządkowanie dokumentów – główne systemy
  • opis teczek i ich zawartości
  • przechowywanie i archiwizacja dokumentów – główne zasady
  • netykieta
  • korespondencja pisemna – układ graficzny, sposób zapisywania poszczególnych elementów

 

Szkolenie możemy również przeprowadzić w formie zamkniętej w miejscu i czasie dla Państwa dogodnym.

Więcej informacji na temat szkolenia zamkniętego udzieli Państwu Agnieszka Korach, agnieszka.korach@arkconsulting.com.pl, 22 4357002.

 

Prowadzący

Agnieszka Korach

Psycholog społeczny, dyplomowany trener grupowy (SWPS/Laboratorium Psychoedukacji), archiwista. Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej z największych firm doradczych w Polsce. Zarządzała procesami administracyjno-personalnymi i zespołami pracowników biurowych. Autorka artykułów i porad dla menedżerów i pracowników sekretariatów/recepcji, kierowników biur /m.in.

Zobacz opinie o szkoleniu

Opinie o szkoleniu

Karolina
UDT
Szkolenie bardzo interesujące. Przydatne w wykonywaniu codziennych obowiązków.
Monika
Urząd Miasta Katowice
Super, dużo bardzo ważnych informacji, miła atmosfera.

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Koszt uczestnictwa

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

690,-PLN
/Podana kwota jest kwotą netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. UWAGA: szkolenia finansowane ze środków publicznych nie są objęte podatkiem VAT/.

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Agenda szkolenia

Terminy

LUTY 2018, Warszawa
20.02.2018
LISTOPAD 2018
12.11.2018

Czas trwania

10.00-17.00

Miejsce

Warszawa

Rezerwacja udziału w szkoleniu

Nie możesz jeszcze przesłać oficjalnego zgłoszenia?

  • Zarezerwuj miejsce na szkoleniu bezkosztowo i bez zobowiązań.
  • Napisz do nas, podaj tytuł szkolenia, ilość miejsc, które chcesz zarezerwować, termin oraz Twoje dane kontaktowe na adres: szkolenia@arkconsulting.com.pl
  • Skontaktujemy się z Tobą na 10 dni przed szkoleniem - jeśli do tej pory nie otrzymamy oficjalnego zgłoszenia - aby potwierdzić Twój udział.