Jesteś tutaj

Profesjonalny Office Manager – Biuro Doskonałe

Profesjonalny Office Manager – Biuro Doskonałe

DLA KOGO?

Szkolenie przeznaczone jest dla office managerów oraz asystentek zarządzających biurem.

CEL SZKOLENIA

Na szkoleniu przedstawione zostaną porady i przykłady rozwiązań, pozwalające stworzyć biuro doskonałe – dobrze zorganizowane, estetyczne i funkcjonalne. Biuro przyjazne dla pracowników. Poza przykładami i zdjęciami konkretnych metamorfoz, uczestnicy będą mogli poznać również biuro przyszłości. W ramach szkolenia odbędzie się analiza case study biura typu „flexible workplace”.

PROGRAM SZKOLENIA

Rola Office Managera

  • Wpływ Office Managera na zmiany w biurze
  • Metody zwiększające skuteczność pracy Office Managera
  • Wielozadaniowość a optymalizacja pracy Office Managera
  • Tajemnica sukcesu w pracy Office Managera

Doskonała Recepcja

  • Elementy organizacji doskonałej Recepcji
  • Przykłady nowoczesnych rozwiązań na Recepcji
  • Wygląd i ubiór zespołu recepcyjnego
  • Metody organizacji pracy zespołu recepcyjnego
  • Zasady zachowania na recepcji
  • Manual dla recepcji – co powinien zawierać
  • Jak zarządzać zespołem recepcyjnym i rozwiązywać konflikty

Doskonała kuchnia

  • Metody utrzymania porządku w kuchni
  • Organizacja kuchni firmowej
  • Przykłady ciekawych rozwiązań i metamorfoz w kuchni

Doskonały pokój ksero

  • Metody utrzymania porządku w punktach xero w biurze
  • Organizacja punktów xero
  • Przykłady ciekawych rozwiązań i metamorfoz

Doskonałe biuro

  • Zasady korzystania z biura, przykłady „książeczek” z zasadami
  • Przykłady rozwiązań zwiększających zadowolenie i komfort pracowników

Biuro przyszłości – case study – biuro typu „flexible workplace”

  • Co oznacza „flexible workplace”
  • Filmy, zdjęcia oraz omówienie przykładu biura „flexible workplace”
  • Wady i zalety pracy we „flexible workplace”
  • Proces tworzenia  biura „flexible workplace”

 

Prowadzący

Małgorzata Michalczyk

Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie oraz studia MBA w Szkole Głównej Handlowej. Posiada również licencję zarządcy nieruchomości. Na co dzień Dyrektor Administracyjny w globalnej firmie konsultingowej, działającej na rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu administracją biurową.

Formularz zgłoszenia:

Kontakt

szkolenia@arkconsulting.com.pl
tel. 22 435 70 02, 504 243 881

Koszt uczestnictwa

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

750,-PLN
/Podana kwota jest kwotą netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. UWAGA: szkolenia finansowane ze środków publicznych nie są objęte podatkiem VAT/.

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Agenda szkolenia

Czas trwania

godz. 10.00-17.00

Miejsce

Warszawa