Dla kogo
Jesteś:
- Office Managerem?
- Kierownikiem/Specjalistą ds administracji?
- Office Assistant?
To szkolenie jest dla Ciebie!
Cel szkolenia
Na szkoleniu omówimy różne obszary zarządzania biurem. Przedstawimy najnowsze metody, narzędzia, oraz dostępne rozwiązania, optymalizujące pracę biura oraz pozwalające zaoszczędzić czas i obniżyć koszty. Zaprezentujemy liczne przykłady rozwiązań wdrożonych w różnych firmach, a także analizy case study.
Na szkoleniu dowiesz się:
- jak skutecznie zarządzać procesami administracyjnymi w biurze
- jak zarządzać i organizować podróże służbowe dla pracowników
- jak zarządzać flotą samochodową
- jak zarządzać zaopatrzeniem biura
- jak zorganizować nowoczesne biuro
- jak ZORGANIZOWAĆ BIURO, PRACĘ W NIM, PRACĘ ZDALNĄ W CZASIE PANDEMII
- jak tworzyć biuro funkcjonujące w hybrydowym modelu pracy
Program szkolenia
ROLA OFFICE MANAGERA MANAGERA
- Wpływ Office Managera na zmiany w biurze
- Metody zwiększające skuteczność pracy Office Managera
- Wielozadaniowość a optymalizacja pracy Office Managera
- Tajemnica sukcesu w pracy Office Managera
NOWOCZESNE BIURO
- Kuchnia – jak utrzymać ład i porządek – przykłady rozwiązań
- Pokój xero – jak utrzymać ład i porządek – przykłady rozwiązań
- Nowoczesna powierzchnia biurowa – przykłady rozwiązań
- Activity Based Workplace – analiza case study
BIURO W CZASIE PANDEMII
- Przepisy prawne obowiązujące w pandemii
- Zasady i organizacja biura w czasach pandemii – przykłady najlepszych praktyk z różnych organizacji
- Komunikacja z pracownikami i egzekwowanie zasad
- Rozwiązania IT umożliwiające pracę zdalną
BIURO W HYBRYDOWYM MODELU PRACY
- Co to jest hybrydowy model pracy?
- Nowe technologie w hybrydowym modelu pracy
- Aplikacja „all in one” – analiza case study
- Jak zmieni się rola biura?
- Alternatywy dla tradycyjnego modelu biura
ORGANIZACJA PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH (BILETY LOTNICZE, KOLEJOWE, HOTELE, TAXI)
- Modele i metody sprawnej organizacji podróży służbowych
- Nowoczesne narzędzia optymalizujące podróże służbowe
- Procedury i narzędzia ograniczające koszty podróży służbowych
- Redukcja kosztów przewozów taxi w firmie
ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ
- Elementy organizacji floty samochodowej w firmie
- Polityka flotowa, regulamin, procedury użytkowania samochodów służbowych
- Leasing a wynajem długoterminowy – porównanie i omówienie istotnych kwestii
ZAOPATRZENIE BIURA (PAPIER XERO, ART. BIUROWE I SPOŻYWCZE, KAWA, WODA)
- Modele organizacji zamawiania artykułów biurowych
- Zarządzanie kosztami zaopatrzenia
ZARZĄDZANIE RECEPCJĄ
- Wizerunek Recepcji
- Zasady zachowania na Recepcji
- Utrzymanie porządku na Recepcji
- Manual dla recepcji – co powinien zawierać
- Zarządzanie zespołem recepcyjnym
Szkolenie on-line:
- odbędzie się w małej grupie (do 10 osób)
- będzie miało formę interaktywą
Jak przygotować się do szkolenia?
Wystarczy komputer (z kamerą internetową i mikrofonem) oraz dostęp do internetu. Razem z zaproszeniem na szkolenie otrzymasz link do platformy, na której odbędzie się szkolenie (MS Teams lub ZOOM).