DLA KOGO
Szkolenie skierowane jest do Asystentek i Sekretarek, które rozpoczynają pracę w sekretariacie lub/i mają nieduże doświadczenie w tym zakresie.
PODCZAS SZKOLENIA
-
poznasz zasady współpracy z osobą zarządzającą oraz osobami strategicznymi
-
dowiesz się, jak budować wizerunek poprzez właściwe zastosowanie zasad etykiety formalnej i nieformalnej w sekretariacie
-
nauczysz się radzić sobie w trudnych sytuacjach
-
dowiesz się jak organizować profesjonalne spotkania biznesowe
-
dowiesz się jak przyjmować gości w firmie
PROGRAM SZKOLENIA
Profesjonalny wizerunek Asystentki/Sekretarki
- rola Asystentki/Sekretarki w skutecznym funkcjonowaniu i budowaniu pozytywnego wizerunku firmy/instytucji
- psychologiczne aspekty budowania profesjonalnego wizerunku i pierwszego wrażenia
- zasady profesjonalnego wyglądu - dress code, zajęcia ze STYLISTKĄ (niedostępne w opcji online)
Organizacja pracy i współpraca z przełożonym
- organizacja pracy własnej
- podstawowe zasady współpracy z osobą zarządzającą
- monitorowanie kalendarza przełożonego
- ustalanie priorytetów
Etykieta biznesu w pracy Asystentki/Sekretarki
- główne zasady etykiety w relacjach służbowych /powitanie, podawanie ręki, przepuszczanie w drzwiach, sposób zwracania się do innych itp./
- reguły etykiety zawodowej w codziennej pracy w sekretariacie – w relacjach z przełożonymi, współpracownikami, klientami, osobami z zewnątrz
Przyjmowanie gości
- czego oczekuje gość od pracownika sekretariatu
- kolejność obsługi
- powitanie gości
- anonsowanie wizyty osobie zarządzającej
- odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
- serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
- pożegnanie gościa/gości
- zachowanie Asystentki/Sekretarki podczas wizyty gości
- typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
- "gotowce", czyli przydatne formuły, zwroty i określenia
Organizacja spotkań
- podstawowe zasady umawiania spotkań
- zaproszenie na spotkanie - jak powinno wyglądać?
- organizacja spotkania
- agenda spotkania - co powinna zawierać?
- spotkanie zakończone i co dalej?
Monitorowanie rozmów telefonicznych
- telefoniczna etykieta
- etapy rozmowy
- powitanie przez telefon
- anonsowanie i łączenie rozmów
- pozyskiwanie i udzielanie informacji przez telefon
- trudne sytuacje przez telefon – jak sobie z nimi radzić, przydatne zwroty
Trudne sytuacje w sekretariacie i jak sobie z nimi radzić
Szkolenie realizujemy również w formie zamkniętej - w miejscu wskazanym przez Klienta i/lub on-line.
Kontakt: Agnieszka Korach
e-mail: agnieszka.korach@arkconsulting.com.pl, tel.: 22 4357002