fbpx Szkolenie Profesjonalny sekretariat w urzędzie

Jesteś tutaj

Profesjonalny sekretariat w urzędzie. Obsługa klientów, przyjmowanie gości, radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Profesjonalny sekretariat w urzędzie. Obsługa klientów, przyjmowanie gości, radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest do pracowników sekretariatów urzędów i instytucji administracji publicznej.

Podczas szkolenia dowiesz się

  • jakie zasady savoir-vivre obowiązują w sekretariacie urzędu, instytucji
  • jak profesjonalnie podejmować gości w urzędzie
  • jak prowadzić służbowe rozmowy przez telefon
  • jak radzić sobie w trudnych sytuacjach przez telefon
  • jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w relacji z Klientami urzędu
  • jakie techniki asertywne są najskuteczniejsze i jak z nich korzystać w codziennej pracy

Program szkolenia

Etykieta służbowa w pracy seretariatu urzędu

  • zasada precedencji - kto, kiedy i przed kim ma pierwszeństwo
  • zasada prawej strony, miejsce honorowe
  • powitanie, podawanie ręki
  • kolejność przechodzenia
  • tytułowanie

Przyjmowanie gości

  • powitanie i przedstawianie się
  • „small talk” – czy i o czym rozmawiać
  • przeprowadzenie gości do sali konferencyjnej, gabinetu przełożonego
  • anonsowanie gościa w gabinecie przełożonego
  • serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
  • pożegnanie
  • zachowanie pracownika sekretariatu podczas wizyty gości

Obsługa Klienta przez telefon

  • profesjonalne powitanie przez telefon /dla rozmów przychodzących i wychodzących/
  • etapy rozmowy telefonicznej
  • filtrowanie rozmów
  • sposób łaczenia
  • kolejność łączenia /podległość służbowa/
  • zapowiadanie rozmów
  • sposób udzielania informacji w rozmowie telefonicznej
  • ochrona informacji i polityka prywatności w rozmowach telefonicznych
  • przydatne zwroty

Skuteczna komunikacja w relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

  • formy i narzędzia komunikacji w urzędzie/instytucji — charakterystyka i rekomendacje do zastosowania w codziennej pracy
  • komunikacja w sytuacji konfliktu/różnicy zdań
  • określenie własnego stylu komunikacji w sytuacji konfliktu
  • omówienie i analiza stylów – wady i zalety każdego z nich
  • jak porozumiewać się z ludźmi o różnych typach charakteru
  • autodiagnoza własnego typu
  • omówienie i analiza typów podstawowych
  • zasady współpracy z ludźmi o określonym typie osobowości
  • techniki aktywnego słuchania
  • sygnały świadczące o szacunku dla współrozmówcy
  • sygnały niewerbalne /m.in. kontakt wzrokowy, pozycja ciała/
  • różnice między przekazywaniem informacji, a interpretacją informacji
  • podstawowe błędy poznawcze popełniane w ocenie innych ludzi i ich wpływ na nasz stosunek do nich i komunikację z nimi

Trudne sytuacje w obsłudze Klienta

Katalog trudnych sytuacji w kontakcie bezpośrednim /klienci, współpracownicy, osoby strategiczne/ i jak sobie z nimi radzić

Typologia trudnych sytuacji podczas rozmów telefonicznych i sposoby radzenia sobie z nimi /m.in./:

  • agresywny rozmówca
  • zdenerwowany rozmówca
  • rozmówca roszczeniowy
  • „telefoniczny akwizytor”
  • „znajomy"

Przydatne zwroty

Przydatne techniki asertywne

Szkolenie możemy również przeprowadzić w formie zamkniętej w miejscu i czasie dla Państwa dogodnym.

Więcej informacji na temat szkolenia zamkniętego udzieli Państwu Agnieszka Korach, agnieszka.korach@arkconsulting.com.pl, 22 4357002.

 

Prowadzący

Agnieszka Korach

Psycholog społeczny, dyplomowany trener grupowy (SWPS/Laboratorium Psychoedukacji), archiwista. Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej z największych firm doradczych w Polsce. Zarządzała procesami administracyjno-personalnymi i zespołami pracowników biurowych. Autorka artykułów i porad dla menedżerów i pracowników sekretariatów/recepcji, kierowników biur /m.in.

Zobacz opinie o szkoleniu

Opinie o szkoleniu

Jolanta
GITD
Bardzo wartościowe szkolenie. Merytoryczna wiedza zebrana w przystępnej formie. Dużo przykładów z praktyki. Polecam dla osób pracujących w sekretariacie i recepcji.
Angelika
Jestem bardzo zadowolona i chętnie polecę udział w szkoleniu innym pracownikom sekretariatu.
Kinga
Szkolenie pomoże mi w skuteczny sposób wykonywać pracę sekretarki.
Anna
ARM
Podczas szkolenia podobało mi się: sposób prowadzenia szkolenia i wymiana doświadczeń.

Formularz zgłoszenia:

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Koszt uczestnictwa

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

650,-PLN
/Podana kwota jest kwotą netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. UWAGA: szkolenia finansowane ze środków publicznych nie są objęte podatkiem VAT/.

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Agenda szkolenia

Terminy

MAJ 2019, Warszawa
Termin pewny
14.05.2019
PAŹDZIERNIK 2019, Warszawa
08.10.2019
GRUDZIEŃ 2019, Warszawa
12.12.2019

Czas trwania

godz. 10.00-17.00

Miejsce

Warszawa

Wielkość grupy

od 4 do 12 osób

Rezerwacja udziału w szkoleniu

Nie możesz jeszcze przesłać oficjalnego zgłoszenia?

  • Zarezerwuj miejsce na szkoleniu bezkosztowo i bez zobowiązań.
  • Napisz do nas, podaj tytuł szkolenia, ilość miejsc, które chcesz zarezerwować, termin oraz Twoje dane kontaktowe na adres: szkolenia@arkconsulting.com.pl
  • Skontaktujemy się z Tobą na 10 dni przed szkoleniem - jeśli do tej pory nie otrzymamy oficjalnego zgłoszenia - aby potwierdzić Twój udział.