fbpx Szkolenie Profesjonalny sekretariat w urzędzie

Jesteś tutaj

Profesjonalny sekretariat w urzędzie I. Obsługa klientów, przyjmowanie gości, radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Profesjonalny sekretariat w urzędzie I. Obsługa klientów, przyjmowanie gości, radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Pracujesz w sekreariacie urzędu/instytucji? Chcesz podnieść swoje kompetencje w zakresie profesjonalnej obsługi klientów, zarządzania trudnymi sytuacjami oraz savoir-vivre w relacjach zawodowych?

To szkolenie zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o Tobie!

Wyposaży Cię ono w niezbędne narzędzia i techniki, które zwiększą Twoją pewność siebie i skuteczność w pracy.

 

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest do pracowników sekretariatów urzędów i instytucji administracji publicznej.

Podczas szkolenia dowiesz się

  • jakie zasady savoir-vivre obowiązują w sekretariacie urzędu, instytucji
  • jak profesjonalnie podejmować gości w urzędzie
  • jak prowadzić służbowe rozmowy przez telefon
  • jak radzić sobie w trudnych sytuacjach przez telefon
  • jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w relacji z Klientami urzędu
  • jakie techniki asertywne są najskuteczniejsze i jak z nich korzystać w codziennej pracy

Program szkolenia

Etykieta służbowa w pracy seretariatu urzędu

  • zasada precedencji - kto, kiedy i przed kim ma pierwszeństwo
  • zasada prawej strony, miejsce honorowe
  • powitanie, podawanie ręki
  • kolejność przechodzenia
  • tytułowanie
  • dress code w urzędzie

Przyjmowanie gości

  • powitanie i przedstawianie się
  • „small talk” – czy i o czym rozmawiać
  • przeprowadzenie gości do sali konferencyjnej, gabinetu przełożonego
  • anonsowanie gościa w gabinecie przełożonego
  • serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
  • pożegnanie
  • zachowanie pracownika sekretariatu podczas wizyty gości

Obsługa Klienta przez telefon

  • profesjonalne powitanie przez telefon /dla rozmów przychodzących i wychodzących/
  • etapy rozmowy telefonicznej
  • filtrowanie rozmów
  • sposób łaczenia
  • kolejność łączenia /podległość służbowa/
  • zapowiadanie rozmów
  • sposób udzielania informacji w rozmowie telefonicznej
  • ochrona informacji i polityka prywatności w rozmowach telefonicznych
  • przydatne zwroty

Praca na przykładach Uczestniczek i Uczestników szkolenia - katalog trudnych sytuacji w kontakcie bezpośrednim oraz telefonicznym /klienci, współpracownicy, osoby strategiczne/ i jak sobie z nimi radzić, m.in.

  • agresywny rozmówca
  • zdenerwowany rozmówca
  • rozmówca roszczeniowy
  • rozmówca nalegający naciskający
  • telefoniczny akwizytor
  • „znajomy" osoby zarządzającej

Przydatne zwroty i skuteczne techniki asertywne

 

Szkolenie możemy również przeprowadzić w formie zamkniętej w miejscu i czasie dla Państwa dogodnym.

Więcej informacji na temat szkolenia zamkniętego udzieli Państwu Agnieszka Korach, agnieszka.korach@arkconsulting.com.pl, tel.: 504 243 881

 

Prowadzący

Agnieszka Korach

Psycholog społeczny, dyplomowany trener grupowy (SWPS/Laboratorium Psychoedukacji), archiwista. Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej z największych firm doradczych w Polsce. Zarządzała procesami administracyjno-personalnymi i zespołami pracowników biurowych. Autorka artykułów i porad dla menedżerów i pracowników sekretariatów/recepcji, kierowników biur /m.in.

Zobacz opinie o szkoleniu

Opinie o szkoleniu

Jolanta
GITD
Bardzo wartościowe szkolenie. Merytoryczna wiedza zebrana w przystępnej formie. Dużo przykładów z praktyki. Polecam dla osób pracujących w sekretariacie i recepcji.
Angelika
Jestem bardzo zadowolona i chętnie polecę udział w szkoleniu innym pracownikom sekretariatu.
Kinga
Szkolenie pomoże mi w skuteczny sposób wykonywać pracę sekretarki.
Anna
ARM
Podczas szkolenia podobało mi się: sposób prowadzenia szkolenia i wymiana doświadczeń.

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Terminy

KWIECIEŃ 2024, ONLINE
Szkolenie ON-LINE
Termin pewny
15.04.2024 do 16.04.2024
CZERWIEC 2024, Warszawa
Termin pewny
03.06.2024

Szkolenie ON-LINE

Koszt szkolenia on-line

750,-PLN + 23% VAT /zwolnienie z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych/

Czas trwania

I i II dzień szkolenia: godz. 9.00-12.00

Koszt szkolenia on-line obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
materiały poszkoleniowe
indywidualne konsultacje on-line z trenerem (30min.)

SZKOLENIE STACJONARNE

Czas trwania

godz. 10.00-16.00

Miejsce

Warszawa

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

890PLN + 23% VAT /zwolnienie z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych/,-PLN

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Rezerwacja udziału w szkoleniu

Nie możesz jeszcze przesłać oficjalnego zgłoszenia?

  • Zarezerwuj miejsce na szkoleniu bezkosztowo i bez zobowiązań.
  • Napisz do nas, podaj tytuł szkolenia, ilość miejsc, które chcesz zarezerwować, termin oraz Twoje dane kontaktowe na adres: szkolenia@arkconsulting.com.pl
  • Skontaktujemy się z Tobą na 10 dni przed szkoleniem - jeśli do tej pory nie otrzymamy oficjalnego zgłoszenia - aby potwierdzić Twój udział.