Jesteś tutaj

Profesjonalny sekretariat. Organizacja pracy i budowanie pozytywnego wizerunku firmy/instytucji.

Profesjonalny sekretariat. Organizacja pracy i budowanie pozytywnego wizerunku firmy/instytucji.

DLA KOGO

Szkolenie skierowane jest do Asystentek i Sekretarek, które rozpoczynają pracę w sekretariacie lub/i mają już pewne doświadczenie w tym zakresie.

PODCZAS SZKOLENIA

  • poznasz zasady współpracy z osobą zarządzającą oraz osobami strategicznymi

  • dowiesz się, jak budować wizerunek poprzez właściwe zastosowanie zasad etykiety formalnej i nieformalnej w sekretariacie

  • nauczysz się radzić sobie w trudnych sytuacjach

  • dowiesz się jak organizować profesjonalne spotkania biznesowe

  •  dowiesz się jak przyjmować gości w firmie

  • dowiesz się jak powinien wyglądać sprawny obieg dokumentów, jak je przechowywać i archiwizować

  • weźmiesz udział w profesjonalnej analizie kolorystycznej/analizie sylwetki

  • nasz ekspert wykona dla Ciebie indywidualny makijaż biznesowy

Program

Profesjonalny wizerunek Asystentki/Sekretarki

  • rola Asystentki/Sekretarki w skutecznym funkcjonowaniu i budowaniu pozytywnego wizerunku firmy/instytucji
  • psychologiczne aspekty budowania profesjonalnego wizerunku i pierwszego wrażenia
  • zasady profesjonalnego wyglądu w sekretariacie - dress code

Etykieta biznesu w pracy Asystentki/Sekretarki

  • główne zasady etykiety w relacjach służbowych /powitanie, podawanie ręki, przepuszczanie w drzwiach, sposób zwracania się do innych itp./
  • reguły etykiety biznesu w codziennej pracy w sekretariacie – w relacjach z przełożonymi, współpracownikami, klientami, osobami z zewnątrz

Przyjmowanie gości

  • czego oczekuje gość od pracownika sekretariatu
  • kolejność obsługi
  • powitanie gości
  • anonsowanie wizyty osobie zarządzającej
  • odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
  • serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
  • pożegnanie gościa/gości
  • zachowanie Asystentki/Sekretarki podczas wizyty gości
  • typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
  • opanowanie własnych emocji w trudnych sytuacjach
  • "gotowce", czyli przydatne formuły, zwroty i określenia

Organizacja spotkań biznesowych

  • podstawowe zasady umawiania spotkań
  • zaproszenie na spotkanie - jak powinno wyglądać?
  • organizacja spotkania
  • agenda spotkania - co powinna zawierać?
  • spotkanie zakończone i co dalej?

Monitorowanie rozmów telefonicznych

  • telefoniczna etykieta
  • etapy rozmowy
  • powitanie przez telefon
  • anonsowanie i łączenie rozmów
  • pozyskiwanie i udzielanie informacji przez telefon
  • trudne sytuacje przez telefon – jak sobie z nimi radzić,  przydatne zwroty

Dokumenty firmowe

  • instrukcja kancelaryjna
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
  • porządkowanie dokumentów – główne systemy
  • opis teczek i ich zawartości
  • przechowywanie i archiwizacja dokumentów – główne zasady
  • netykieta
  • korespondencja pisemna – układ graficzny, sposób zapisywania poszczególnych elementów

Organizacja pracy i współpraca z przełożonym

  • podstawowe zasady współpracy z osobą zarządzającą
  • monitorowanie kalendarza przełożonego
  • ustalanie priorytetów

Trudne sytuacje w sekretariacie i jak sobie z nimi radzić

 

Podczas szkolenia Uczestniczki będą mogły skorzystać z indywidualnych porad stylisty i wizażysty dot. wizerunku w relacjach służbowych.

Podczas tej części szkolenia nasi styliści i wizażyści:

  • przeprowadzą analizę kolorystyczną dla każdej Uczestniczki, na tej podstawie otrzymasz karnet z Twoją indywidualną paletą barw
  • dokonają analizy sylwetki każdej Uczestniczki, dobiorą odpowiednie fasony i długości ubrań, które ukryją niedoskonałości i podkreślą atuty Twojej sylwetki
  • wykonają makijaż biznesowy dla Twojego typu urody

Szkolenie realizujemy również w formie zamkniętej.

Kontakt: Agnieszka Korach
e-mail: agnieszka.korach@arkconsulting.com.pl, tel.: 22 4357002

Prowadzący

Agnieszka Korach

Psycholog społeczny, dyplomowany trener grupowy (SWPS/Laboratorium Psychoedukacji), archiwista. Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej z największych firm doradczych w Polsce. Zarządzała procesami administracyjno-personalnymi i zespołami pracowników biurowych. Autorka artykułów i porad dla menedżerów i pracowników sekretariatów/recepcji, kierowników biur /m.in.

Zobacz opinie o szkoleniu

Opinie o szkoleniu

Aneta
ZUS
Świetna atmosfera, małe grupy, doskonała prowadząca z ogromnym doświadczeniem.
Weronika
WUP Warszawa
Pełen profesjonalizm, dobrze przekazana wiedza, konkretnie na temat. Bardzo miła atmosfera.
Anna
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
POLECAM
Karolina
MCX
Jestem bardzo zadowolona, zwrócono uwagę na szczegóły, które pomogą mi w pracy.
Natalia
Cushman&Wakefield
Szkolenie jest niezmiernie przydatne zarówno dla osób z dużym doświadczeniem, gdyż skutecznie utrwala i odświeża wiedzę, jak i dla tych, którzy są nowi w tym fachu, gdyż wiele niezbędnych wskazówek można otrzymać.
Agnieszka
CILP
Profesjonalne podejście pod każdym względem, dużo przydatnych i praktycznych informacji
Aleksandra
Skibicki Sp. z o.o.
Jest super, rewelacyjnie
Ewa
Skarbnica Narodowa
R-E-W-E-L-A-C-J-A. Tak Jednym słowem można określić sposób prowadzenia szkoleń przez ARK Consulting. Polecam
Michalina
Prevoir-Vie Groupe Prevoir
Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie.
Joann
AXA TFI
Polecam.
Urszula
Quintiles Poland
Szkolenie oceniam wysoko. Polecam.
Karolina
Sudzucker Polska
Prosty, konkretny przekaz. Bardzo pozytywne szkolenie
Marta
PSE
Ogólna opinia-BARDZO POZYTYWNA
Marzena
ARiMR
Bardzo profesjonalne szkolenie i na pewno nie zapomniane /dużo informacji/.
Paulina
Szkolenie bardzo pomocne, systematyzujące posiadaną wiedzę.
Emilia
Podczas szkolenia podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia, ćwiczenia, przykłady
Marta
Bardzo ciekawe, w łatwy i przyjemny sposób można uporządkować wiedzę lub nauczyć się nowych rzeczy
Monika
Opinia bardzo pozytywna, wiele rzeczy można wykorzystać w codziennej pracy
Daria
Polecam każdej początkującej asystentce.
Magdalena
Profesjonalnie, sympatycznie, konkretnie
Małgorzata
Podczas szkolenia podobały mi się przykłady na własnym doświadczeniu prowadzącej i jej solidne przygotowanie
Marta
Podczas szkolenia podobały mi się: sposób prowadzenia szkolenia, informacje praktyczne, pomocne przykłady
Iwona
Perfekcjonizm trenerów. Opinia bardzo dobra.
Ewelina
Szkolenie bardzo przydatne pod względem merytorycznym.
Emilia
SOWP
Bardzo dobre, na wysokim poziomie.
Patrycja
ARiMR
Szkolenie bardzo fajne, dużo ciekawych informacji popartych przykładami.
Magdalena
RADA
Szkolenie jak najbardziej dokształcające, bardzo dobrze prowadzone, przekazana duża ilość informacji.
Karolina
WiM Bosman
Super organizacja oraz Pani prowadząca!
Weronika
Fajna atmosfera, przydatna wiedza.
Joanna
DJB Serwis
Bez zarzutu!Szkolenie godne polecenia!
Dorota
HB Polska
Bardzo mi się podobało. Polecam. Naprawdę warto.
Monika
Znakomite szkolenie dla osób rozpoczynających pracę sekretarki/asystentki, ale i doświadczonym pozwala uporządkować wiedzę, dostrzec nawyki. Ciekawa część wizażowa: każda uczestniczka otrzymuje kartę kolorystyczną dopasowaną do typu urody oraz porady dot. garderoby, a także ma wykonany makijaż. Dziękuję i polecam :-)
Nina
Florentyna
Świetne szkolenie. Prowadząca zaraża uśmiechem i profesjonalizmem.
Justyna
ARiMR
Liczne przykłady sytuacji jakie mogą się zdarzyć i jak się zachować, wykonanie makijażu i dobór stylizacji. Bardzo przydatne informacje.
Dawid
Cushman&Wakefield
Bardzo ciekawie i sympatycznie.
Katarzyna
ITC
Praktyczne porady. Życiowe podejście.
Elżbieta
ZUS
Świetna atmosfera, profesjonalna obsługa szkolenia.
Joanna
ZUS
Ogólne wrażenie bardzo dobre, gdybym miała możliwość wzięcia udziału po raz kolejny - na pewno bym się zdecydowała.
Iwona
Prywatna Praktyka Lekarska
Bardzo profesjonalne!!!
Justyna
ZUS
Szkolenie bardzo dobrze przygotowane i poprowadzone.
Izabela
IPN
Pozytywne wrażenie, profesjonalizm, wiedza.
Katarzyna
IPN
Podczas szkolenia podobała mi się atmosfera oraz jasny i klarowny przekaz informacji.
Katarzyna
Najlepsze szkolenie w jakim do tej pory uczestniczyłam.
Ewa
Szkolenie przeprowadzone w sposób bardzo ciekawy a przy tym miły.
Dorota
Szkolenie bardzo ciekawe. Dużo ważnych informacji związanych z obsługą sekretariatu Dyrektora.
Agnieszka
IPN
Zapiszę się na kolejne.
Angelika
LOGOS
Byłam bardzo zadowolona i dużo się dowiedziałam na temat profesjonalnego sekretariatu.
Paulina
Wamtechnik
Szkolenie bardzo ciekawe, prowadzone w miłej atmosferze. Wiele sytuacji przytaczanych z życia co daje lepszy przekaz i pozwala przyswoić informacje. Zajęcia ze stylistką-ekstra!!!
Katarzyna
Poczta Polska S.A.
Super szkolenie. Polecam.

Formularz zgłoszenia:

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Koszt uczestnictwa

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

1100,-PLN
/Podana kwota jest kwotą netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. UWAGA: szkolenia finansowane ze środków publicznych nie są objęte podatkiem VAT/.

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Agenda szkolenia

Terminy

LISTOPAD 2018, Warszawa
Termin pewny
26.11.2018 do 27.11.2018
GRUDZIEŃ 2018, Warszawa
17.12.2018 do 18.12.2018

Czas trwania

I dzień godz. 10.00-17.00
II dzień godz. 9.00-16.00

Miejsce

Warszawa

Rezerwacja udziału w szkoleniu

Nie możesz jeszcze przesłać oficjalnego zgłoszenia?

  • Zarezerwuj miejsce na szkoleniu bezkosztowo i bez zobowiązań.
  • Napisz do nas, podaj tytuł szkolenia, ilość miejsc, które chcesz zarezerwować, termin oraz Twoje dane kontaktowe na adres: szkolenia@arkconsulting.com.pl
  • Skontaktujemy się z Tobą na 10 dni przed szkoleniem - jeśli do tej pory nie otrzymamy oficjalnego zgłoszenia - aby potwierdzić Twój udział.