Jesteś tutaj

Obsługa Klienta

Trudny Klient w urzędzie. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?

Dla kogo? Szkolenie adresowane jest głównie do osób zajmujących się obsługą klienta w wyspecjalizowanych działach lub jednostkach, które są narażone na liczne konflikty i trudności w kontaktach z klientami. Celem szkolenia jest nabycie umiejętności mniej stresującej i bardziej skutecznej...czytaj więcej »
650,-PLN
30.10.2018

Profesjonalny sekretariat w urzędzie. Obsługa klientów, przyjmowanie gości, radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Dla kogo Szkolenie skierowane jest do pracowników sekretariatów urzędów i instytucji administracji publicznej. Podczas szkolenia dowiesz się jakie zasady savoir-vivre obowiązują w sekretariacie urzędu, instytucji jak profesjonalnie podejmować gości w urzędzie jak prowadzić służbowe rozmowy...czytaj więcej »
650,-PLN
29.11.2018