Jesteś tutaj

Obsługa Klienta

Profesjonalny sekretariat w urzędzie. Obsługa klientów, przyjmowanie gości, radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Dla kogo Szkolenie skierowane jest do pracowników sekretariatów urzędów i instytucji administracji publicznej. Podczas szkolenia dowiesz się jakie zasady savoir-vivre obowiązują w sekretariacie urzędu, instytucji jak profesjonalnie podejmować gości w urzędzie jak prowadzić służbowe rozmowy...czytaj więcej »
650,-PLN
13.04.2018

Profesjonalny sekretariat w urzędzie. Obsługa klientów, przyjmowanie gości, radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Dla kogo Szkolenie skierowane jest do pracowników sekretariatów urzędów i instytucji administracji publicznej. Podczas szkolenia dowiesz się jakie zasady savoir-vivre obowiązują w sekretariacie urzędu, instytucji jak profesjonalnie podejmować gości w urzędzie jak prowadzić służbowe rozmowy...czytaj więcej »
650,-PLN
29.11.2018