Jesteś tutaj

Obsługa Klienta

Social media w firmie

Dla kogo? Warsztat skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą przeszkolić pracowników w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych oraz wykorzystywania social media w employer brandingu. Podczas warsztatu poznasz zasady działania mediów społecznościowych, takich jak...czytaj więcej »
750,-PLN
15.05.2018

Profesjonalny sekretariat w urzędzie. Obsługa klientów, przyjmowanie gości, radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Dla kogo Szkolenie skierowane jest do pracowników sekretariatów urzędów i instytucji administracji publicznej. Podczas szkolenia dowiesz się jakie zasady savoir-vivre obowiązują w sekretariacie urzędu, instytucji jak profesjonalnie podejmować gości w urzędzie jak prowadzić służbowe rozmowy...czytaj więcej »
650,-PLN
26.06.2018

Profesjonalny sekretariat w urzędzie. Obsługa klientów, przyjmowanie gości, radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Dla kogo Szkolenie skierowane jest do pracowników sekretariatów urzędów i instytucji administracji publicznej. Podczas szkolenia dowiesz się jakie zasady savoir-vivre obowiązują w sekretariacie urzędu, instytucji jak profesjonalnie podejmować gości w urzędzie jak prowadzić służbowe rozmowy...czytaj więcej »
650,-PLN
29.11.2018