Współpracują z nami specjaliści z różnych dziedzin życia gospodarczego i społecznego, m.in.: dyplomowani trenerzy, psychologowie, ekonomiści, prawnicy, eksperci w zakresie rozwoju zawodowego i osobistego, uznani styliści i wizażyści. Nasi trenerzy i konsultanci są członkami organizacji zawodowych, wykładowcami renomowanych wyższych uczelni, prelegentami na konferencjach branżowych oraz stałymi współpracownikami specjalistycznych czasopism, autorami podręczników biznesowych i poradników. Dzięki różnorodności kompetencji naszych współpracowników zapewniamy naszym Klientom kompleksowe usługi szkoleniowe i doradcze.
Jesteś tutaj
Eksperci
Eksperci
Współpracują z nami specjaliści z różnych dziedzin życia gospodarczego i społecznego, m.in.: dyplomowani trenerzy, psychologowie, ekonomiści, prawnicy, eksperci w zakresie rozwoju zawodowego i osobistego, uznani styliści i wizażyści. Nasi trenerzy i konsultanci są członkami organizacji zawodowych, wykładowcami renomowanych wyższych uczelni, prelegentami na konferencjach branżowych oraz stałymi współpracownikami specjalistycznych czasopism, autorami podręczników biznesowych i poradników. Dzięki różnorodności kompetencji naszych współpracowników zapewniamy naszym Klientom kompleksowe usługi szkoleniowe i doradcze.
Nasi eksperci
Romuald Korach
Psycholog /UW/, ukończył m. in. podyplomowe studia mediacji biznesowych. Od ponad 10 lat specjalizuje się w problematyce przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji. Autor książki "Nagroda i kara. Profesjonalna ocena pracownika” oraz artykułów z zakresu zarządzania ludźmi i psychologii /m. in. w miesięcznikach "Personel i Zarządzanie”, "Sekretariat", "Charaktery” oraz w portalach biznesowych/. Gość-ekspert w programach telewizyjnych i radiowych /m. in. TTV, TVP, TOK FM/ oraz wywiadach /m. in. Wprost, pulsHR, onet.pl/. Od kilkunastu lat pracuje jako badacz oraz trener-konsultant w obszarze zarządzania ludźmi oraz rozwoju umiejętności psychologicznych /m. in. kompetencje menedżerskie, osobowość w pracy, radzenie sobie ze stresem, efektywna komunikacja/.
Agnieszka Korach
Psycholog społeczny i biznesu, dyplomowany trener grupowy (Uniwersytet SWPS/Laboratorium Psychoedukacji). Autorka artykułów i porad dla kadry zarządzającej i pracowników administracji biurowej /m.in. "Personel i Zarządzanie", "Sekretariat"/. Zapraszana jako ekspert do programów telewizyjnych /m.in. TVP, TVBIZNES, TVN, Polsat, TV Puls/ i audycji radiowych /m.in. Polskie Radio, Radio VOX/. Od ponad 20 lat lat prowadzi szkolenia dla kadry zarządzającej oraz pracowników administracyjno-biurowych.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej z największych firm doradczych w Polsce. Zarządzała procesami administracyjno-personalnymi i zespołami pracowników. Twórczyni pierwszego w Polsce projektu szkoleniowo - rozwojowego "Akademii Asystentek i Sekretarek", Dyrektor Projektów Szkoleniowych ARK Consulting, pomysłodawczyni pierwszego w Polsce kobiecego portalu dla asystentek i sekretarek - PortalDlaSekretarek.pl. W zakresie szkoleń zamkniętych realizowała projekty m.in. dla: 3M, Ergo Hestia, Maspex, Mexem, ArcelorMittal, Ciech, ESP, Grupa INFOR, Izba Skarbowa, Krajowa Izba Gospodarcza, Kotlin, Publiczni.pl /szkolenia i zjazdy pracowników administracji publicznej/, Univeg i wiele innych.
Urszula Świtaj
Prawnik, trener, konsultant, posiada wieloletnie doświadczenie jako trener, doradca podmiotów gospodarczych i konsultant pracowniczych organizacji związkowych. Ekspert z zakresu ochrony danych osobowych i prawa pracy (wprowadzający projekty rozliczania czasu pracy, zarządzania systemami wynagrodzeń, oceny pracy, zarządzania strategią zatrudnienia w oparciu o zmiany kwalifikacji umów, rozwiązywania indywidualnych i zbiorowych sporów pracy) oraz Human Resources. Autor programów takich jak: Gwarancje prawa pracy w zatrudnieniu, Europejski rynek pracy, Prawo pracy i zabezpieczenie społeczne na tle polityki społecznej państwa, Zbiorowe prawo pracy w Polsce. Doradca władz spółek w zakresie kompetencji i odpowiedzialności organów. Wykładowca wyższych uczelni. Członek Instytutu Zarządzania oraz Zrzeszenia Prawników Polskich.
Iwona Jankowska
Właścicielka FOU BAZZAR, miejsca przeznaczonego dla kobiet. Instruktorka stylu, od 20 lat związana ze światem mody. Organizatorka pokazów mody, castingów, producent sesji zdjęciowych, mająca za sobą liczne publikacje. Stylistka, która od 7 lat stylizuje aktorki, kobiety, czasem mężczyzn oraz sesje modowe. Organizatorka licznych szkoleń i warsztatów dla klientów indywidualnych oraz firm z zakresu Dress Code’u, ubioru codziennego, analizy kolorystycznej. Ekspert „Marki z Klasą”.
Wioletta Uzarowicz
Wizażystka z 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Makijażystka profesjonalnych marek kosmetycznych. Autorka publikacji na łamach magazynów branżowych Makeup Trendy, Akademia Paznokcia, Beauty Inspiration, Beauty Forum. Ekspert programów telewizyjnych TVN, TVP 2, Super Stacja. Makijażystka w konkursach Miss Polonia oraz Miss Świata. W 2012 roku wydała podręcznik dla wizażystów „Sztuka Makijażu Profesjonalnego”. W 2013 roku przy współpracy ze stowarzyszeniem Dress For Success z udziałem Prezydentowej Jolanty Kwaśniewskiej i Pani Grażyny Kulczyk wydała poradnik wizerunkowy dla kobiet pt. „W sukience do sukcesu”. W 2014 roku uzyskała tytuł Mistrza Wizażu nadany przez Mazowiecką Izbę Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Warszawie. Założycielka Warszawskiej Akademii Wizerunku, której działalność specjalizuje się zmianą wizerunku kobiet w oparciu o ich osobowość. Od 2013 roku Wioletta Uzarowicz jest wykładowcą w Wyższej Szkole Infrastruktury i Zarządzania na kierunku Kosmetologia.
Barbara Lis
Licencjonowany Zarządca Nieruchomości. Ukończyła studia wyższe oraz podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami. Praktyk, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami zdobytym m. in. w międzynarodowej firmie doradczej działającej na rynku nieruchomości oraz we współpracy ze spółką Skarbu Państwa, dla której zarządzała portfelem nieruchomości zlokalizowanych na terenie całej Polski. Specjalizuje się w tematyce nieruchomości komercyjnych.
Krzysztof Firlik
Certyfikowany trener biznesu od 8 lat związany z doskonaleniem procesów wg Lean Management. Przeprowadził ponad 1000 godzin szkoleń i projektów doskonalących dla klientów z branży usługowej, produkcyjnej, IT, szpitali i urzędów.
Jako mentor wspierał realizację ponad 80 projektów doskonalących w oparciu o arkusz A3.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie organizacji i optymalizacji procesów w Polsce i we Francji. Pracował m.in. jako Lean Manager.
Doświadczenie w doskonaleniu procesów w różnych branżach pozwala mu na szerokie inspirowanie klientów, a także nietuzinkową adaptację narzędzi Lean zgodnie z potrzebami konkretnego klienta.
Współorganizator największej konferencji o tematyce Lean w Europie.
Współorganizator i wykładowca studiów podyplomowych Lean Management oraz Lean Six Sigma na WSB w Poznaniu, Lean Management i Lean Services na Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz Lean Manager Advanced na Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Pracował m.in. dla takich klientów jak: Nordea Operations Center, MAN Accounting Center, Qarson Polska, e-obuwie.pl, Szpital Wojewódzki w Suwałkach, Bonduelle Polska, Hilding Anders Polska, Ikano Industry, ABB oddział w Łodzi, Wago Elwag, YORK PL, Werner Kenkel, Technologie Tworzyw Sztucznych sp. z o.o., Saueressing Polska, Paul Pon, Metpol sp. z o.o., Makri sp. z o.o., Flexlink Polska, Eltek Poland, E-file sp. z o.o. sp. k., Webtailor sp. z o.o., Borne sp. z o.o. Asgard, Pfeiffer & Langen, Inline Polska, Allflex Polska, Cynel Unipress, Labo Print S.A., Novol sp. z o.o., reBuy Polska, Lina Medical, Materne.
Halina Fuchsel
Ukończyła Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada tytuł doktora w zakresie zarządzania uzyskany w Instytucie Organizacji i Zarządzania „Orgmasz” w Warszawie, II stopień specjalizacji w zakresie przedmiotów ekonomicznych oraz certyfikat nauczyciela dyplomowanego i kurs trenerski na UW. Prowadziła szkolenia i projekty w zakresie organizacji i funkcjonowania biura m.in. dla SEKA SA, Akademia Dyplomatyczna MSZ, Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Skarbu, Knowledge sp. z o.o. Provident SA. oraz wielu innych zleceniodawców. Jest autorką książek na temat pracy sekretariatu: „Sekretarka-asystentka – kariera, zawód, czy powołanie”, „Korespondencja w firmie, czyli jak piszesz tak Cię widzą”, „Sekretariat – centrum informacyjne firmy”, oraz „Asystentka na europejskim rynku pracy”, „Poradnik asystentki”. Jest inicjatorką i współzałożycielką European Management Assistants-Poland i ostatnio Advisor of Board tego stowarzyszenia. Jest także przewodniczącą Koła Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa.
Adrianna Filiks
Doświadczony trener (ponad 2400 godzin szkoleniowych zrealizowanych tylko w ciągu ostatnich 3 lat) I konsultant ZZL, dyrektor personalny, z ponad 20-letnią praktyką zawodową w opracowywaniu i wdrażaniu strategii Zarządzania Zasobami Ludzkimi, zarządzania pokoleniami na rynku pracy, procesów rekrutacji, adaptacji, rozwoju i zarządzania karierą w firmie, systemów motywacyjnych i oceny jakości pracy. Posiada uprawnienia do stosowania testu MAPP – Motywacyjna Analiza Potencjału Pracowniczego. Psycholog organizacji i pracy, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również Podyplomowe Studium Prawa Pracy w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej, Uniwersytet Jagielloński, Międzynarodowe Studia Menedżerskie (EMBA) we Francuskim Instytucie Zarządzania oraz Podyplomowe Studia z Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. 20-letnia praktyka w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi – w tym realizacja projektów z zakresu strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi, a także rekrutacji i selekcji, opracowywania i wdrażania systemów motywacyjnych, systemów szkoleń, oceny pracy oraz zarządzania zmianą. Jest autorem programów szkoleniowych z zakresu różnych aspektów ZZL, a także zarządzania zmianą oraz zarządzania wiekiem w organizacji i aktywnym coachem. Brała udział w projektach szkoleniowych przygotowujących kadrę menedżerską dużych firm do trudnego okresu zmian, w tym zarządzania zespołem, komunikowania zmian, prowadzenia trudnych rozmów i motywowania pracowników w zmianie, między innymi w takich firmach jak Energa S.A., International Paper Kwidzyn, Zakładach Azotowych Puławy, Narodowego Centrum Kultury, Wojskowych Zakładach Lotniczych oraz Energa Operator. Jako ekspert i doradca uczestniczyła także w ogólnopolskim projekcie Z wiekiem na Plus – szkolenia dla przedsiębiorstw kompleksowym programie wsparcia przedsiębiorstw w tworzeniu i wdrażaniu strategii zarządzania wiekiem, jako elementu budowania przewagi konkurencyjnej (PO KL II 2.1.3) 2010-2013.
Posiada 17-letnie doświadczenie dydaktyczne, jako trener wewnętrzny i wykładowca uniwersytecki (tematyka zajęć obejmuje: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Teorie motywacji, badanie satysfakcji i motywacji, projektowanie systemów motywacyjnych; Projektowanie systemu ocenienia pracowników; Zarządzanie wiekiem; Rekrutacja i selekcja; Zarządzanie polityką szkoleniową) oraz 11-letnią praktykę w zakresie doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy.
Przygotowała i wdrożyła autorską procedurę Trenerów Wewnętrznych. Jest autorką i współautorką licznych publikacji z dziedziny ZZL, w tym m.in. współautorem Podręcznika dla trenera – przygotowanego w ramach Projektu PARP Inwestycja w Kadry III, 2010 (autorka rozdziałów: „Strategia Personalna, Proces naboru pracowników, Proces oceniania, Proces odchodzenia pracowników, Komunikacja wewnętrzna, Zarządzanie szkoleniami”).
Zajęła I miejsce w konkursie Menedżer Szkoleń Roku 2000; laureatka konkursu Dyrektor Personalny Roku 2000 oraz specjalne wyróżnienie w konkursie Dyrektor Personalny Roku 2001 w kategorii „Styl i wizerunek HR”; I miejsce w Konkursie LIDER ZMIAN 2001 za najlepsze studium przypadku nowoczesnego zarządzania zasobami ludzkimi; uzyskanie dla firmy certyfikatu „Godła” w programie Inwestor w Kapitał Ludzki na rok 2001 oraz ponownie na rok 2002.
Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, w latach 2001 – 2003 Prezes Zarządu Oddziału Warszawskiego PSKZ, w latach 2003 – 2006 członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia. Prowadzi zajęcia dla studentów na Uniwersytecie Gdańskim, Warszawskim, Warmińsko-Mazurskim (m. in. z zakresu: systemów motywacyjnych, systemów ocen, badania satysfakcji z pracy, strategicznego ZZL), w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, w Wyższej Szkole Handlowej w Kielcach, w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu (studia podyplomowe: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi) z tematów: organizacja działu personalnego, polityka personalna, systemy motywacyjne, systemy wynagrodzeń, proces rekrutacji i selekcji, zarządzanie szkoleniami) oraz na Akademii Ekonomicznej w Katowicach (Dni Kariery). Współautorka podręcznika "Zarządzanie zasobami ludzkimi" w Projekcie Inwestycja w Kadry.
Izabela Zvirinska
Ekspert od identyfikacji wizualnej, grafik. 13 lat doświadczenia w tworzeniu grafiki komputerowej (ponad 130 zrealizowanych projektów logo oraz identyfikacji wizualnej), 10 lat na stanowisku Art Director w TulipDesign.pl, 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z grafiki, identyfikacji wizualnej oraz umiejętności miękkich, certyfikowany szkoleniowiec organizacji BEST od roku 2001.
Prowadziła szkolenia m.in. dla: Sitech (koncern Volkswagen), Credit Agricole, Mercer, Hill+Knowlton Strategies, Aero 2, BeKnown /Bruksela/, Jamboree /Zagrzeb/, Local Best Group. Pracowała również dla: ABC Data S.A., RTB House S.A., Spotify, StatConsulting Sp. z o.o., Sygnity S.A., Telekomunikacja Polska S.A.,WaPro (grupa Asseco), Allianz Polska S.A, BIG InfoMonitor S.A., „GRANA” Sp. z o.o., Grupa Żywiec S.A., Red Bull Polska, Pekao Pioneer PTE S.A., Real Polska, Toyota Material Handling, Ambasada Republiki Czeskiej, CzechTrade, MPWiK Jaworzno, Ministerstwo Gospodarki, MSWiA, ZER, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Peter Zvirinsky
Ekspert tworzenia wizualnych prezentacji. 9 lat doświadczenia w tworzeniu prezentacji dla korporacji oraz dla mniejszych firm, specjalizacja w wizualizacji danych oraz schematów i konceptów. Przygotowywał i przeprowadzał dziesiątki przemówień na konferencje biznesowe i naukowe, prezentacje sprzedażowe i wewnątrz firmowe. 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze sztuki prezentacji i komunikacji interpersonalnej, certyfikowany szkoleniowiec organizacji BEST od roku 1999. Przygotował 27 sesji i eventów szkoleniowych, wyszkolił ponad 350 osób. 3 lata kierował działem marketingu w firmie analityczno-konsultingowej oraz 4 lata na stanowisku Dyrektor ds. Marketingi i Rozwoju Biznesu (prezentacje sprzedażowe i na konferencjach, szkolenia techniczne, partnerstwa międzynarodowe, tworzenie planów biznesowych i ofert handlowych).
Wybrane przeprowadzone szkolenia: Sitech (koncern Volkswagen), Credit Agricole, Mercer, Hill+Knowlton Strategies, Advanced Toastmasters Club, Szkoła Biznesu MBA Politechniki Warszawskiej, TEDx Warsaw Speakers Seminar.
Agnieszka Biegańska
Konsultant, coach, facylitator, trener. Ponad 20 lat doświadczeń menedżerskich i trenerskich. Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego, menedżerskich studiów podyplomowych na Wydziale Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz uczestniczka menedżerskiego stażu w Japonii.
Prawie 10 lat doświadczeń menedżerskich (zespoły do 25 osób) w obszarze analizy procesów, zarządzania ludźmi, organizacji i zarządzania strukturami oraz procedurami w międzynarodowych bankach na stanowisku Dyrektora HR i Organizacji oraz Dyrektora Banku.
Odpowiedzialność za analizy i przygotowanie struktur organizacyjnych (przepływy pracy i odpowiedzialność stanowisk), usprawnianie procedur, komunikacja w obszarze HR i wprowadzanych zmian organizacyjnych, rozwój pracowników, wdrażanie modeli kompetencyjnych, systemów rekrutacji, oceny i motywacyjnych; tworzenie ścieżek kariery oraz rozwój karier indywidualnych, tworzenie programów rozwojowych dla menedżerów, udzielanie feedbacków i prowadzenie coachingu, wdrożenie systemów Zarządzania przez cele.
Ponad 12 lat doświadczeń w DOOR Group SA oraz we FranklinCovey w obszarze konsultacji I doradztwa w instytucjach państwowych i komercyjnych - wprowadzanie zmian w kulturach organizacyjnych, zwiększanie efektywności osobistej i zespołu, zmiany struktur, budowanie postaw przywódczych i kompetencji zarządczych menedżerów, przygotowanie projektów rozwojowych dla różnych branż, prowadzenie warsztatów I szkoleń dla Zarządów, kadry menedżerskiej różnego szczebla I pracowników.